Stefan Krebs arbeitet als Postdoc Researcher in der Fakultät für Innovationswissenschaften an der TU Eindhoven. Er studierte Geschichte, Philosophie und Politische Wissenschaft an der RWTH Aachen und der Universität Aix- Marseille (F). Nach seinem Magisterabschluss arbeitete er als Wissenschaftlicher Mitarbeiter am Lehrstuhl für Geschichte der Technik an der RWTH Aachen. Dort promovierte er 2007 im Fach Technikgeschichte.

Stefan Krebs is Post-doc Researcher at the Department for Innovation Sciences at the Eindhoven University of Technology. He studied history, philosophy and political science at the universities of Aachen and Aix-Marseille (F). After his graduation he worked as research and teaching assistant at the RWTH Aachen University, where he received his PhD in the history of technology in 2007.

Dr. phil. Stefan Krebs
Post-doc researcher